Dec 14, 2008

alumni uthm 19-21/12 di janda baik

. Dec 14, 2008

salam.

hujung minggu nih saya akan ke janda baik, pahang utk menghadiri bengkel SKT alumni uthm. kira macam bercuti gak la sbb dpt penginapan satu chalet. hubby +azzahra pun bw sekali. dh lama tak gi jalan.


tentang pengisian bengkel kali ni, rasanya berasap gak otak nih lebih2 lagi gmie+dat+asha dll.. memang best. kalu mat zul bw put (his wife) and shahrul amri (their new born baby) best gak. blh tgk ank buah baru :-)

kalu ada masa terluang blh la tanda paper yang belum bertanda lagi nih. itu pun kalu si azzahra tak kacau :-)

p/s : dh pernah pergi janda baik dulu masa program kepimpinan mpp + kelab kuittho. menarik tempatnya.

2 comments:

Anonymous said...

bestnyer dapat cuti ngan famili..kat janda baik lak tu ti letak gambar banyak2 yer...kak leeza chewah2 ni

Ayu Zalini said...

Janda baik tuh dekat sgt doh nag umoh aku...
tapi takdok rezeki nok jupolah...
21hb baru fly balik M'sia...
Jupo airportlah ahd malam...
hehehe
mesti Ara doh makin banyok kecek mace Mama dio...