Feb 15, 2009

"seronok kan....."

. Feb 15, 2009


salam. malam td kami (aku+hubby+ara+rashid) g tgk wayang kt jaya jusco (tgv) cerita 'geng - pengembaraan bermula - upin dan ipin'.

kami gerak dr rumah jam 6 ptg dan smpai je jj makan2. then solat maghrib. after solat masuk wayang. mmg penuh dlm panggung tuh. ingtkan msuk kt dlm tuh nk tidur..hahahah sbb last night tak cukup tido. tp citer upin ipin tuh sgt menarik smpai aku pun ikut sama ketawa like others.

ara pun sgt gembira. kesian dia seharian tak jumpa mama..huhuhuh..sbb tuh mlm tuh kami bw dia tgk wayang, dh lama dia nk tgk upin ipin. keluar jer panggung terserempak dgn kak linda+abg nusi+qistina+sarah. rupa2 nya kami tgk cerita yang sama dan duk dalam panggung yg sama..hehehe...

ara ckp dgn qistina.. "seronok kan tgk citer wayang upin dan ipin"

geli hati aku perhatikan knk2 nih berkwn... ara..oh ara...mcm mama dia lah kan..ramah lagi mesra..

2 comments:

Anonymous said...

salam akak
betul3..ara mcm mak dia..
peramah..huhu..
nk pg gk la tgk upin ipin mcm nii

Anonymous said...

Puan,

Puan tak minatke nak buat laman web untuk pengajaran dan pembelajaran, tentang design ke, bahan binaan ke..Saya dengar cerita ada pertandingan tentang inovasi P&P dalam ICT. sebab puan suka menulis, saya cadangkan puan boleh mulakan. nanti dapat hadiah. kuang...kuang...kuang.

Mat Refleksi