Feb 15, 2009

sedih sgt...

. Feb 15, 2009


jalil, nih bukan citer jalil yer...hehehehe :-)

saya pinjam pendahuluan citer awk..

sedih sgt sbb semalam b4 kami masuk panggung tgk wayang, ara bg tau " mama, nk yakkk"
then ms kt toilet dia main2 pulak. aku dh agak dh ni mesti dia nk menagih perhatian dari aku. sbb sblm tu seharian aku terpaksa tinggalkan dia kt umah pengasuh kerana ada urusan yang tidak dapat dielakkan.huhuhu....

sedih sgt sbb dlm keadaan yang sgt penat dan sedikit emo, aku melayan dia lebih kurang jer...sedih sgt.

3 comments:

Anonymous said...

Puan,
yakk bahasa yang agak kasar. saya nak ceta satu ceta tentang parenting. saja TEST...cerita kemudian

Shamsul Johari b. Shaari said...

Sila lawati blog saye...hehehe..

http://shamsulandskap.blogspot.com/

Custom Sheds Lexington-Fayette said...

Thanks for aa great read