Jun 11, 2009

tag from iza

. Jun 11, 2009

tag from iza. ish macam kelakar lak kena tag. iza nih adik junior masa kt kuittho aka uthm.

kekasih saya adalah :
Kekasih --> Allah & Rasul

kekasih --> Noorhafiz Kanafi

saya sedang mendengar :
bunyi burung berkicau

mungkin saya patut :
bersenam lebih kerap dan diet untuk dapatkan berat badan 46 kg seperti masa anak dara dulu.huhuhuhu...

saya baru sudah :
cakap dgn kak ani melalui telefon

beza rakan, kawan dan sahabat:
sedalam mana kita memahami hati dan perasaan mereka.

saya tidak faham :
kenapa susah sangat nk membantu hal2 baik?

saya perlu mencari :
lebih banyak masa untuk membaca dan memahami Al-Quran.

ayat terakhir di katakan kepada saya :
"akak nk tido jap" - ayat kak zarin

makna hidup :
berjasa kepada manusia dan kehambaan kepada Allah sahaja.

cinta itu :
pengorbanan

saya paling suka :
suami peluk dan cium saya..hahahaha...

saya akan cuba :
dapatkan adik untuk azzahra

mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan Lah di akhir ayat mereka :
kecuali saya!

telefon bimbit saya :
n82 - china made

katil saya :
kongsi dgn en apiz

soalan bagi saya yang tidak perlu ditanya :
apa yang saya dapat jika saya tolong awak?

teknologi adalah :
kaedah terpenting untuk menjimatkan masa.

bagaimana saya masak makanan yg saya pandai masak :
seorang diri dan dengan pantas.

semalam :
saya main badminton sampai sakit2 badan hari ni.

hari ini :
perjumpaan dgn pengarah

esok pula saya akan :
mc sbb nk rehat kt rumah

malam ini saya akan :
lipat baju

saya betul-betul inginkan :
kesihatan saya + keluarga coz health is wealth

badminton atau futsal :
futsal sbb tak pernah main. nk gak try.

karaoke :
pernah dpt gelaran poly idol!

makanan jepun adalah :
sushi yang memualkan. itu je yang saya pernah cuba.

bilik yang terang atau gelap :
golap, sonang nk lolap.

ayat terakhir yang nak anda cakap pada seseorang :
i miss you like crazy! nk ckp kt en apiz. sbb en apiz gi kursus skrg.huhu..

kereta :
kia spektra novus nbu 8781

saya nak tag :
umi kauthar! novelis alaf 21 - my ex schoolmate smkatj

3 comments:

~ iza ~ said...

salam kak tikah,
haa..jenuh tak bila nak kena jawab 30 soalan ni..? :D

SiTi KhaiRuNniSa said...

saya akan cuba :
dapatkan adik untuk azzahra

usaha kasik lebih kak tiqah ek.. ehehe aritu ms alumni @ naza hotal (kuittho - melaka) ade jupe akak.. tp x sempat nk tegor..

en_me said...

salamm tikahh..