Jun 11, 2009

macam tak percaya!!!

. Jun 11, 2009

sebelum blk terangganu hari tu;
abah: sayang, tgk berita ni;
mama: ya Allah. bumbung stadium runtuh.
abah : kt kt tu. nanti blk kita tgk nk?
mama: ok tu.

apa lagi, masa blk dr kg hari tu kami pun singgah lah.

wat kinda pose i this?

ranap

hairan betul mama tgk runtuhan tu.macam mana bumbung stadium tuanku mizan boleh runtuh? seolah2 diserang olah raksasa. mana perginya ultraman???oh rupanya duk kat jepun tak sempat terbang dtg malaysia.huhuhu.
on the way balik n9, kami singgah kat stadium tu untuk melihat dengan lebih dekat lagi keadaan sebenar stadium yang diserang raksasa itu. memang ranap habis bumbung dia. bersama dengan kami ramai juga yang dtg gaya macam pelancong padahal org tempatan juga. yang kelakarnya siap ada yang buka gerai jual air dan jajan untuk pengunjung yang dtg tgk runtuhan bumbung stadium tu.


dengan kos pembinaan yang tinggi dan kepakaran yang tinggi kononnya, sekelip mata menyembah bumi. apa nak jadi ni??? i am sure there must be something wrong with the construction!


mama>tetap bangga jd anak terengganu kiter!

2 comments:

nissaq said...

mcm x logik je kan kak tiqah.. kos rm292 juta tp dlm 1 taun leh runtuh.. sempat plak bergambar ek.. hihihi

nuratikahseman said...

nissaq, kami tgk stadium tu rasa macam dibina secara 'main pondok2'..seolah2 main gantung jer kot bumbung dia.hehehe.