May 19, 2009

malam pertama

. May 19, 2009

wah dengar tajuk suspen jer. sebenarnya apa yang ingin diceritakan di sini ialah malam pertama ara tidur di bilik sendiri seorang diri.

mlm pertama...aku dh siapkan bilik tidur utk ara. aku jadikan bilik ketiga sbg bilik tidur dia. aku letakkan katil single dlm tu dan hias sikit2 jer.

malam tu aku biarkan dia tidur dulu kt atas sofa kt luar walaupun dia sedikit pelik sbb tiada toto kt ruang tamu seperti biasa. then, aku angkat dia tidur kt dlm bilik dia kira2 jam 10 mam. tiba2 pukul 12 dia bangun nk buang air. lepas tu dia tidur kt atas sofa sambil ayah dia buat kerja kt ruang tamu.

pk1 hubby angkat dia masuk bilik kami...last2 mlm pertama ara kt bilik dia hanya 2 jam shj. sampai pg dia tidur kt bilik kami juga.
bangun pagi...
mama : "abg kenapa tak tidurkan ara kt bilik dia?"
abah : "ntah...lupa pulak"
mama: "emmm...mlm esk kita tidurkan dia kt sana"

nanti sambung malam kedua pulak...

0 comments: