May 20, 2009

after 2 years

. May 20, 2009

selepas 2 tahun kami duk di rumah sekarang nih...aku ternampak sesuatu yang kebetulannya muncul masa aku kt dapur.
dia lari lintang pukang bila aku buka lampu dapur malam tadi. terkejut aku + geram rasa macam nk tembak jer.
sebenarnya lately, beginning last week hubby dh bg tau byk kali terserempak dgn benda tu kt dapur dan sekitar ruang tamu. aku geli geleman....ish ish ish. kadang2 ada terfikir macam mana jika dia muncul betul2 depan mata aku..
malam td aku nampak dia dh kelam kabut lari celah kabinet dapur. warna hitam pekat.huhuhu..
pagi ni b4 go to ofis:
mama: abang, mlm td mama terjumpa dgn ***** kat dapur.
abah : emm tak per nanti abang beli perangkap ******
mama: eeee...geli tul..teringat cerita Rotatuli.

alahai....TIKUS... kenapa kau dh mula berani memunculkan diri kt rumah kami?

0 comments: