Aug 20, 2008

HUJUNG MINGGU

. Aug 20, 2008


skrg nih aku ngadap laptop..arra bz dgn hal dier.hahaha bz dgn citer tom tom bak dier..tiap kali rancangan nih dier setia dpn tv. rancangan ank2 ku pun mcm tuh.hubby aku takder hr nih. pas sarapan td dier kuar. ada gotong royong kt tpt latihan gelanggang silat kt bandar sana. td ms mandi sental bilik air. ara pun sibuk nk tolong. mujur tak tersunggur dlm bilik air.ish ish..td jiran sebelah bg pulut gaul kelapa dgn ikan masin. wahhh ni kegeramsan aku nih..ingt kn blh tgu abg blk kang makan.. hahahah rupanya tak bersisa aku n arra makan.hehehe maklumlah aku dh lama tak makan mcm tuh.emmm hr. bj pun byk tak berlipat. jap lg lah br setelkan. tghri nih aku tak masak sbb abg bg tau dia mkn kt gelanggang silat. ara pun dh kenyang. mcm2 dia mkn dr pg td.. bee hoon goreng yg aku msk, ais krim keladi, pulut, ikan...keropok..wahh..blh tahan selera anak aku tp bdn tak naik2 pun...tinggi jer.mcm aku ms kecik2..kurus jer..ms kecik jer..hahaha dh mcm nih tak kurus2 lagih....makin tembam ado lah..tiap kali blk kg mesti saudara mara aku tegur dh debab.hahaha...ish tak boleh jadi nih. kena kurus semula nih...takper thn dpn mesti kurus..hehehe..mlm nih nk msk apa ye?ayam ada dlm peti ais. ingt nk goreng jer.pstu msk sayur.dh la. sebelum nih aku ngajar jugak hgj minggu.student part time. tp sem nih aku tak gnajar sbb nk rehat.penat lah..hjg mgu lah ms nk rehat, tgk ank, suami..kan...oklah aku nk tgk ara jap dpn tv..

0 comments: