Aug 20, 2008

CUTI OH... CUTI

. Aug 20, 2008


salam.

semalam kenduri kahwin adik aku akak yus...zaidan + june . mimi + pokbear dtg.... emmm akhirnya dpt jugk aku tgh khadijah...heheheh comel...mcm ibu n ayah dia...ara pun pndai kawan dgn khadijah..eh lupa perkenalkan..khadijah anak sulung mimi n pokbear. june n zedang di jangkat menyambut kelahiran anak slung mereka 27/8 nih..sama dgn anniversary pkhwnn aku n hubby...tp semalam sempai lg dtg kenduri umah aku...june, mg selama bersalin yer..zedang jg june baik2...
skrg nih cuti sekolah n cuti politeknik...aku cuti smpai ahad nih but this sunday dh kena terbang ke alor setar coz ada kursus kt kangar..kursus protokol n event managemnt..aku sorang2 pulak tuh..aduh terpaksa export anak aku kt mertua...suami aku byk keje kesian pulak nk tglkan dia jg sorang ara tgh lasak nih...emm. aku blk pd jumaat n terpaksa menolak jemputan konvokesyen uthm this saturday sbb nk prepare for kursus ahad nih...selasa nih should be g trip ke ibs center kt kl.nih pun tak bg tau lg en shahrul minta take over trip student..harap2 semua under control...
blk cuti kt tganu kali nih betul2 bz...tak sempat nk g jln2kota bahru..sempat g KT je...g kenduri kawen pellee n g umah ah...hilang gok ar rs teringin nk makan keppok lekor mengabang telipot...kt rasa sayang. dulu ms sekolah tiap kali blk besut naik van pok cik (dh arwah skrg) mesti singgh belo keppok..kmk ramai2 dlm van...rindu arr zmn sekoloh..
:-)

0 comments: