Feb 25, 2011

^aku sgt merinduimu^

. Feb 25, 2011

aku sgt merinduimu
adakah kau pun sama?

ku masih lagi ingat
suatu ketika dulu kita sering bersama
jiwaku tenang sgt bersamamu
mengharungi hening mlm yang sunyi bersama

kala itu 
ku ungkapkan kata cinta
ku titipkan kata rindu
ku luahkan kata sayang
kadangkala ku menangis dipangkuanmu

di kesyahduan malam itu
seringkali aku mengikat janji setia padamu
dan kau begitu setia bersamaku
mendengar dan terus mendengar
aku sangat suka kan mu 
walaupun kau tak pernah bermadah pujangga denganku
tiap kali kita bersama saban malam menjelma

kau sumber kekuatan jiwaku
kau peneguh ketabahan hatiku
kau saksi kebahagiaanku
kau bukti keperitanku
kau sgt sabar mendengar dan terus mendengar 
setiap luahan hatiku
setiap rintihan jiwaku

aku sedar 
aku sangat merindumu

ku terus menunggumu
untuk kita berjumpa lagi
seperti dulu
aku tidak kuat tanpamu

aku terus bertanya
persoalan yang aku sendiri tidak tahu di mana akan ku temui jawapan yang pasti
adakah aku yang sengaja meninggalkanmu?
atau kau yang tidak sudi bersamaku?
atau memangnya kita begini?

aku sgt merinduimu

aku terus menunggumu
aku ingin bertemumu sekerap dulu
di malam-malam sepi
hening pagi

wahai QIYAMULLAIL.... 
aku sgt merinduimu
;-)



0 comments: