Jan 5, 2011

is getting worst!

. Jan 5, 2011

semalam abah ajak mama gi klinik sbb mama punya selsema tak baik-baik. macam mana nak baik. mama tak makan pun ubat yang abah suruh makan. katanya ubat tu tidak menyebabkan mengantuk. tapi mama tak makan juga.

hari ni mama punya suara pun macam susah nak keluar. selsema mama makin teruk. kahak pun banyak. hingus pun keluar juga. aduh tapi mama malas nak makan ubat. boleh gitu?

tadi lepas kelas design dgn hj ghafar, mama gi susukan fatih kat taska. mama tengok fatih pun ada kahak. risau juga mama. jarang mama selesema teruk macam ni. biasa minum air banyak kejap je baik.

ya aLLAH... inilah ujian...mama rasa mama kena juga makan ubat!

1 comments:

Nemo said...

semoga cepat sembuh PN. atikah :)