Dec 27, 2011

6 oktober 2005

. Dec 27, 2011

coretan ini adalah emel aku kepada group smkatj semasa ramadan tahun 2005. tanpa editting :-)

 rindu seorang anak buat ayah

salam..
 
kwn2 semua...sampai skrg aku msh terkilan sbb aku tidak dpt mendengar suara ayah aku kali terakhir n tidak dpt minta ampun dan maaf dgn ayah aku di akhir hayat ayah...tiap kali slps solat aku tidak pernah luper sedekahkan al fatihah kpd ayah..masih terbayang senyuman ayah....lesung pipit nih warisan ayah pd aku..hehehe
 
aku masih ingat lg ms aku kuar g kota bahru dgn nurul akma radzali beli brg lama dulu..ayah aku mmg betul2 risau sbb aku blk lewat..maghrib br smpai..salah aku juga sbb tak bg tau blk lmbt..ms tu mak aku g umah kakak aku sbb jg dia tgh pantang..bila aku smpai umah jer ayah aku marah aku...adik aku bg tau sepetang ayah aku ulang alik dr umah g tgk aku kt depan cbang umah aku dgn motor takut2 aku dh sampai.sampai luka kaki ayah aku start motor..aku pn tgk luka kt kaki dier sbb byk kali sgt start motor tu...betapa risaunyer ayah...aku tak pernah kena marah dgn ayah smpai mcm tu..that i noticed ayah mmg syg kan aku sgt...tp itu semua dh berlalu..lps tu aku janji takkan buatkan ayah risau lg...
 
ayah...tiap kali ramadan tiba..aku ingt ayah suker mkn murtabak n bubur lambuk...
ayah..tiap kali raya mmg gembira lyn cucu-cucu yg ramai...
ayah...aku sgt rindu pdmu.. dulu tiap kali pas sahur ayah akan g surau...ayah lah jg yg kejutkan aku bgn sahur utk tlg mak aku msk..ayah aku suker mkn aku msk..lps subuh ayah akan temankan aku bc quran n tegur aku jika ada salah...ayah...aku amat merinduimu..ayah aku seorg yg ramah..selalu pujuk aku..selalu memahami aku..selalu jg aku..selalu amik berat ttg aku...selalu bg pandangan yg positif ttg aku..suka ketawa...selalu senyum...suker tlg org..suka org urut dier..ayah..aku teramat rindu pdmu....

0 comments: