Nov 9, 2009

parti mangga muda kt ofis

. Nov 9, 2009

assalamualaikum wbt...

setelah sekian lama menyepi...aku kembali!!!

hari ni kak as bw mangga muda n buah kedondong ke ofis..aku apa lg mmg tgh kemaruk makan mangga muda...blk umah buat colek kicap+cili..adohai mmg meriah kt ofis mkan mangga.aku yang mengidam, tp tg besytnya yang lain pun sama2 memeriahkan kenduri mangga+kedondong..sampaikn encik wira pun join sekali.liza, kak as n kak linda jgn ckp ar...mmg meriah..tak taulah mengandung kali ni mmg kemaruk buah mangga. alhamdulillah tak der lah muntah atau mabuk2 cuma cepat penat+mengantuk memanjang....sampaikan rs ingin ambil cuti tanpa gaji je...penat....ngantuk jer...tp kesian lak kt students.

kerja pun byk.final dh dekat. terus tabah :)

esok mama jd panel pembentangan projek final pelajar dka..esok juga mama n abah plan nk gi klinik.semoga semua berjalan lancar.

5 comments:

archbend said...

mabruk...!!!!!
puan da ngandung wat kali ke2...
sukenye...
hehehe...
mdh2an sumenye bjlan dgn lancar...
nmpknye sem dpn xley la nk manje2 dgn puan ag...
sbb da nk dpt adk baru...
hehehehe...
smoge sumenye dp'mudah Allah...
smoge puan skluarge b'oleh keredhaan & kbrkatanNya...
amin....

Anonymous said...

testing2....

-norlaili-

Anonymous said...

1st cmmnt 2 sy...
tsilap pl gne identity...

anyway,SALAM EIDULADHA...
skali lg tahniah buat puan skluarge..

-norlaili-

Tajul Adli said...

active pun..ingatkan dah tutup kedai dah...

lyd said...

salam....
kak tikah...happy to hear that...nk dpt anak sedara baru rupanya saya ni...diam2 je ek..anyway congrats...